Post by olabsosaci on Mar 7, 2022 12:52:51 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jurassic World Alive ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jurassic World Alive IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer alle ▞▞▞
▞▞▞ Jurassic World Alive 2022 version ▞▞▞
Ny feil i hver oppdatering, forrige uke får vi Raid Bug: invitasjonen vises ikke. Må logge på nytt mange ganger til vi får beskjed. Denne uken Friendliest Bug: når jeg raider, viser vennelisten min bare alliansenavnet deres, men ikke med navnet deres, det er vanskelig å identifisere dem 1 og 1. Co-op Sanctuary Bug: kjenner ikke detaljene, men alliansen min føler seg som regel rare dere. gjør, feil. Vennligst fiks
veldig buggy. kan aldri fullføre en kamp mot andre spillere
Elsker spillet .. eneste tingen er etter oppdateringer at GPS-delen ikke holder tritt
Jeg elsker nesten alt ved dette spillet. Grafikken tror jeg kan være litt bedre. Jeg tror.
Så jeg kjøpte noe i dette spillet for 110 kroner! og jeg fikk det ikke!!! Hjelp meg vær så snill!! vær så snill svar!
Jeg elsker dette spillet, det morsomme kan være trist basert på motstanderen din, men totalt sett er det 10/10.
Bytte til en tostjerners anmeldelse, etterslepet er uvirkelig, å få gull tar bokstavelig talt uker med mindre du kjøper det, utjevning tar også evigheter, jeg mistet nylig nivå 17-kontoen min fordi jeg ikke hadde registrert den. Det er spillbart, ikke morsomt. Jeg elsket at spillet hadde et ganske anstendig team, men etter denne nye oppdateringen ville det ikke la meg oppdatere appen, så jeg slettet den slik at jeg kunne laste den ned på nytt, men den vil ikke tillate meg å gjøre det heller . Vennligst fiks dette. Den vil heller ikke tillate at den automatisk eller manuelt oppdateres.
De første månedene med å spille er ganske morsomme siden dinosaurer er involvert. Dessverre faller den moroa dramatisk etter de første månedene. Matchmaking-systemet er fryktelig og gjør hele tiden helt ubalanserte kamper.De samme problemene er fortsatt til stede selv et år senere.
Har spilt dette spillet strengt tatt uten å kjøpe noe med ekte penger. Har vært veldig hyggelig inntil for noen måneder siden. GPS-kartsystemet deres har blitt ødelagt og sporer ikke når du beveger deg. (Jeg bruker en Samsung Galaxy S21) Den er hakkete og vil plutselig hoppe til et annet område tilfeldig. Jeg har kontaktet Ludia om dette og de har sagt: "Vi jobber med det." Ingenting har endret seg etter 3 måneder og oppdateringer til spillet. Ikke få dette med mindre du har en annen telefon.
Jeg prøver fortsatt å få kartet til å fungere, men jeg får ikke GPS-en til å fungere. Det gjør meg sint. Men jeg gir fortsatt en femstjerners anmeldelse🙂
beste spillet
Nylig kom det en oppdatering. Siden oppdateringen har skjermen vært ustabil og når du bruker dronen er den over alt med svært lite kontroll. Kan vi få dette tilbake der det var? Eksempel, når jeg kaster en velociraptor kunne jeg score 180-220. Nå kan jeg ikke engang score 40. Stor forskjell og stor skuffelse.
Det er et bra spill
Etter å ha spilt noen dager lager jeg en allianse, men spillet tar bare pengene og opprettet ikke alliansen min også mange ganger i løpet av spillet bare fryser også dronen er ikke nøyaktig bcoz mange ganger når jeg treffer målet i midten gir meg lavt poeng ... skuffet jeg forventet mer nøyaktig spill
Kampsystemet i pvp er så søppelt at det ødelegger resten av spillet. Å velge tilfeldige gutter for laget ditt er ikke balansert og fungerer ikke. Dessuten starter de fleste bare kampen og legger telefonen fra seg. Det som burde være en kamp på 3-5 minutter blir til 20 minutter mens du ser telleren telle ned og deretter automatisk reagere. Da tvinger en rekke av de daglige oppgavene deg til å gjøre pvp. Noe som er et tydelig tegn på at det suger. Det er bokstavelig talt en ubehagelig grind hver gang jeg spiller.
Bra spill.
Dette spillet kan bli veldig irriterende. Og det irriterende det jeg hater med dette spillet er kampanjekampanjen er så irriterende og det er litt laggy. Jeg foretrekker jurassic world Spillet enn dette noen ganger angrer jeg på at jeg lastet ned spillet
Dette spillet var en eksplosjon fra dag 1, elsker dinoene og grafikken. Jeg likte det bedre før boost-systemet, men innser at jeg er i mindretall her... Jeg spiller sjelden PVP-kamper, men jeg liker fortsatt å spille spillet.
greit nok
Dette spillet begynner virkelig å komme under huden min fordi du plasserer meg med folk fem nivåer høyere enn meg hver gang du trenger å få et nivå en type brakett på nivåene dine eller noe jeg mener jeg er til det punktet jeg ikke ønsker å spille spillet på grunn av det, du forteller meg alle disse freaking folkene og det er ingen i nærheten av mitt nivå det er ikke rettferdig
Utmerket spill svært vanedannende.. Har kjørt rundt og parkert for å samle dinosaurer, så gå til neste nabolag og gjør det samme.. Spillet må være kjempebra for at jeg skal kjøre rundt for å få tak i dinosaurer som ikke er i nakken min av skogen.. Men alt i alt flott spill
Spillet er en hybrid
Grovt ubalansert. Nyeste skapninger er alltid de sterkeste. Når nye skapninger er sluppet, blir de eldre fullstendig ubrukelige.
Moro
Begynte å spille for ikke så lenge siden. Det er morsomt og enkelt å spille på grunn av at forsyningsbokser er lett tilgjengelig. Jeg liker allianseaspektet veldig godt, du kan kommunisere med andre spillere for å gjøre raid. Det er en veldig fin funksjon!!
Lags og krasjer mye vært et problem i noen tid avinstallert forrige gang det skjedde. Lastet den ned mot å håpe at problemer var kanskje min gamle telefon. Det viser seg at det er spillet.Hvis det ikke stopper, avinstallerer jeg igjen.
For mye irriterende insekter som har vært der i mange måneder. (dinos gyter inne i streiktårnene. Misvisende hastighetsfordelindikator i kampmodus) Disse er fortsatt ikke fikset. Det er en viktig grunn til å ikke gå VIP.
Det er et bra spill, bare hendelsesgytene er så nær metersirkelen, men langt unna, vær så snill å fiks dette jeg ønsket å bli humpete og den er så nær metersirkelen, men likevel ikke i nærheten, vær så snill ludia fiks dette
Flott spill, men begynner å miste interessen på grunn av tvangsstenging. Fiks spillet ditt
Bringer på hele Jurrasic Park-opplevelsen, men fra potensielle dinosaurer. Utmerkede kamper i pvp og som et grupperaid på sjefer.
Utrolig spill, men noen forsinkelser jeg ser og du legger til noe, vi kan lære flere mynter og mer Dinos DNA slik at vi kan nyte spillet
Strike Force- 1945 War Arkaadmängud pgdo
Når jeg prøver å laste den, si internettforbindelsesproblem, har det kjedet meg 10 eller 13 ganger, det er virkelig en feil. Jeg tror noe er galt i denne oppdateringen?
Dette er et veldig morsomt spill det er litt lønn å vinne og det er definitivt en grind, men fortsatt veldig morsomt
Dette er et fantastisk spill og et av mine favorittmobilspill, men jeg hater at med skorpionene Rex og alle de andre kan du bare få 2 forsøk, så kan du aldri gjøre det igjen, så hvis de endrer seg er det en 11 av 5
Da jeg først fikk dette spillet, pleide det å være så morsomt at du ble utfordret med nye og spennende dinosaurer, nye kamper, og det viktigste er at du kjemper mot mennesker på ditt eget nivå med dinosaurer på samme nivå. Nå med disse tidligere oppdateringene finner jeg at jeg kjemper nivå 25-30 unike mot mine nivå 20-21 legendarys, noe som er latterlig i vs-modus. Selv om du har dinosaurer på nivå 15 i turneringene, kjemper jeg fortsatt mot dinosaurer på nivå 24-27. Rett opp plasseringsfeilen i spillet
Laste ned no det drift å spille
Hvorfor er det ikke mulig å se dinos-navnet i Dino-indeksen? Dessuten, når du kjemper mot en venn, tjener vi ingenting, og du holder ikke poeng. Så hva er poenget? Det er også for vanskelig å utjevne. Det kan bare gjøres ved å utvikle seg. Bortsett fra det er spillet kjempebra! Gleder meg til neste oppdatering 😋
Dinosaurer og må gå ute jøre det gøy & bra