|
Post by maieu on Dec 14, 2012 22:12:08 GMT 1
All,
Aangezien ik nu 2 keer in de goal heb gestaan en dit, naar mijn mening, redelijk goed ging heb ik besloten mij "op te offeren" om in de goal te blijven staan. Ik heb er momenteel evenveel plezier in om in de goal te staan dan op het veld, dus waarom ook ni dan :-) en een tweede reden is: hoe meer ge iets doet, hoe beter ge er in wordt. Aangezien het keepen redelijk lukt, denkik, zal het hopelijk met meer te doen nog beter worden.
Wel een kleine opmerking daarrond: Ik zou wel graag hebben dat als ik een dag echt geen zin heb om in de goal te staan, dat dan iemand anders dit eens wil overnemen.
Dus for the time being, en tot Michiel terug is (wat, keepersgewijs, zeker nog ff zal duren) zal ik de nieuwe keeper zijn. Ik zal een mee voetballende keeper zijn, want in m'n hart ben ik uiteraard nog steeds voetballer! Bij deze dus geen kaartjes trekken en afwachten wie in de goal zal staan, I'm your man! Let wel, als't menne frak begint uit te hangen, dan zal ik het zeker zeggen, en dan verwacht ik wel dat er terug gegaan wordt naar een beurtrol.
Als jullie hier een mening over hebben, hoor ik het graag :-)
|
|
|
Post by armi777 on Dec 18, 2012 9:23:44 GMT 1
Ik vind dat heel nobel van u, was van plan volgende match in de goal te staan maar begin er maar eens aan na u prestaties . Er zal ook niemand bezwaar hebben dat ge eens een keertje wilt skippen! Ik heb wim prachtige wedstrijden weten keepen, kurt heeft meerdere malen uitgeblonken in de goal maar wat gij de laatste twee matchen gepresteerd hebt is van hoog niveau. Momenteel ben je dan volgens mij ook de beste oplossing in de goal. En nogmaals als ge eens geen zin hebt zullen we dat gerust opnieuw oplossen
|
|
|
Post by maieu on Dec 19, 2012 13:04:07 GMT 1
Thanks voor de respone Armi!
|
|
|
Post by gadi on Dec 19, 2012 17:19:54 GMT 1
Sorry voor de late reactie, maar ik kom nu pas terug een eerste keer op't forum..
Heel sympathiek van jou, Steven. Voor mij 100% oke als regeling, zodra je het ook maar een mini-beetje beu bent, staan wij klaar om over te pakken. Het mag ook voor jou geen "verplichting" worden. Maar sowieso een topvoorstel.
En ik kan inderdaad alleen maar bevestigen dat je match per match beter wordt!
|
|
|
Post by kirdy on Dec 25, 2012 11:40:43 GMT 1
Nog een héél late reactie... Een heel mooi aanbod Maieu! En als je dit met 100% zekerheid wil doen voor het team ga ik je uiteraard niet tegenhouden ;-) Maar er kan inderdaad een moment komen dat je het beu bent (been there), en dan zal ik en ik vermoed ook enkele andere spelers zonder morren overnemen...
Alvast bedankt Maieu!
|
|