|
Post by kirdy on Aug 10, 2012 14:33:44 GMT 1
Heren U-Dogs,
Ik kreeg daarnet een berichtje van Thomas (onze ex ploeggenoot voor de nieuwere mannen die hem niet kennen) met de vraag of we een oefenwedstrijd wilden spelen tegen zijn ploeg. En dit bij voorkeur op een vrijdag.
Zodra wij ja zeggen zullen zij voor een zaal zorgen...
Dus... zijn er (voldoende) geïntresseerden? Ik dacht eventueel een volgende week vrijdag de 17de, omdat we die week toch geen zaal hebben wegens feestdag op woensdag?
Laten jullie zsm iets weten plz?
|
|
|
Post by sam on Aug 10, 2012 17:18:11 GMT 1
Voor mij is da goed, ik kan komen de 17e!
|
|
|
Post by underdog6 on Aug 10, 2012 18:36:20 GMT 1
Ik kan normaal ook wel.
|
|
|
Post by maieu on Aug 14, 2012 7:40:42 GMT 1
ik zal er wss niet kunnen bijzijn op vrijdag.
|
|
|
Post by michiel on Aug 14, 2012 13:18:11 GMT 1
hey allemaal Voor de duidelijk mijn hand of pols is niet gebroken maar mijn elleboog zelf is gebroken zonder verschuiving. Zal even het volledige verhaal doen. Donderdag naar K142 geweest, platen laten nemen. Daar hadden ze vastgesteld dat er niets gebroken was . conclusie enkel een beetje verrokken, gevolg rusten dus. In het weekend had ik minder pijn maar kon ik mijn arm niet meer volledig stekken. Heb dan een afspraak gemaakt met mijn huisarts die heeft dan opnieuw platen laten nemen. Nu weliswaar van alle kanten 4 i.p.v 2. Hieruit bleek dat mijn ellebooggewricht zelf aan één kant gebroken was . Conclusie 4 weken gips en revalidatie waarschijnlijk kine.
|
|
|
Post by maieu on Aug 14, 2012 14:57:34 GMT 1
da suckt monkey ballz! iig veel beterschap! en dat snel in orde mag zijn
|
|
|
Post by underdog6 on Aug 14, 2012 16:48:13 GMT 1
Amai, da is ni goed, soigneer het!
|
|
|
Post by kirdy on Aug 16, 2012 19:13:28 GMT 1
Ok, deze keer niet gelukt... wel een beetje jammer dat sommigen wel heel lang wachtten vooraleer te antwoorden of het zelfs niet deden (vooral lastig voor de ploeg die wacht op antwoord van ons).
Maar goed... Thomas vroeg of we eventueel dan een van de volgende vrijdagen konden... Dus wie kan de 24ste, wie den 31ste?
|
|
|
Post by underdog6 on Aug 16, 2012 22:40:33 GMT 1
24ste eigenlijk ni, 31ste wel. Gaat het toch 24ste door en zijn we maar met juist genoeg probeer ik toch nog iets te forceren. Ik heb misschien een ploegje voor woensdag. Een collega van mij. Ik krijg morgen bevestiging of ze met genoeg man geraken.
|
|
|
Post by maieu on Aug 17, 2012 10:35:16 GMT 1
Da is wat ik dus bedoel met het op tijd laten weten, ook voor de woensdagen :-)
Ik kan 24 en 31ste!
|
|
|
Post by underdog6 on Aug 17, 2012 16:22:42 GMT 1
Mijn collega zijn ploegske kan niet met genoeg volk komen deze woensdag. Er zijn er nog teveel met verlof of blessure. Welke datums hebben we de zaal nog? Dan kan ik vragen voor die dagen en dan hebben we misschien nog eens een tegenstander. Nog eens over da op tijd laten weten, is het echt zo moeilijk om op tijd iets te laten weten? Dan kunnen we mss beter nog eens nadenken over die boetepot.
|
|
|
Post by sam on Aug 17, 2012 16:52:26 GMT 1
Ik kan geen van beide vrijdagen!
|
|
|
Post by armi777 on Aug 20, 2012 13:24:28 GMT 1
ik heb probs met gsm gehad mate, mijn tijdelijk toestel ontving blijkbaar niet alle berichten en telefoons. Kreeg uw bericht dan ook te laat aan op mijn eigenste toestel. Ik kijk voor de andere datums even
|
|