|
Post by kirdy on May 14, 2012 12:45:04 GMT 1
Heren,
Ik heb de papieren klaar voor onze nieuwe pronostiek van het EK 2012 dat toch stilaan heel dichtbij komt. Daar ik niet weet wanneer ik jullie allemaal nog zie kan ik niet voor iedereen de papieren afprinten en bezorgen, dus ik raad jullie aan op de site de drie pagina's even te downloaden zodat jullie zelf al wat formulieren kunnen uitprinten om uit te delen aan geïnteresseerden. Ik ben zelf vandaag reeds begonnen met het zoeken naar deelnemers.
Voor diegenen die toch door mij uitgeprintte papieren versies willen krijgen moeten dit even laten weten, dan spreken we dat wel verder af.
En ten slotte nog even dit: laat ons proberen zo veel mogelijk volk te laten meedoen, dat maakt het er alleen maar leuker en spannender op! Tijdens het EK zal ik er net zoals vorige keer voor zorgen dat de tussenstand dagelijks up to date op de site zal verschijnen!
Alvast bedankt voor de moeite en het enthousiasme!
|
|
|
Post by gadi on May 14, 2012 13:57:15 GMT 1
Is er een mogelijkheid om ook een Excel-versie te maken? Dan kunnen we ook heel gemakkelijk per e-mail pronostieken laten maken. (ga ik meer mensen kunnen bereiken)
|
|
|
Post by kirdy on May 14, 2012 14:24:19 GMT 1
De excel versie kon ik niet via de site doen, dus als ik jullie emailadressen even krijg zal ik die in de loop van de dag(en) even mailen!
|
|
|
Post by chevy on May 16, 2012 20:19:19 GMT 1
Whiiii mailen!! Info@polderpc.be
|
|
|
Post by maieu on May 18, 2012 10:03:48 GMT 1
stevenmaieu@gmail.com
|
|
|
Post by armi777 on May 22, 2012 11:56:03 GMT 1
armicolt@gmail.com
heb al rondgehoord maar de interesse is precies ni optimaal :/
|
|
|
Post by kirdy on May 23, 2012 11:23:06 GMT 1
Ik zal vanavond de lijst van deelnemers van vorig jaar te downloaden zetten op de site, dan kunnen jullie even zien wie er vorige keer van vrienden, familie en kennissen mee heeft gedaan. Misschien interessant om deze mensen terug te contacteren.
|
|
|
Post by kirdy on May 23, 2012 19:56:31 GMT 1
En dat is bij deze gedaan... link staat op de Pronostiek pagina op onze site...
|
|
|
Post by kirdy on May 30, 2012 15:52:33 GMT 1
Is er eigenlijk een beetje beweging hier? Ik heb al wat collega's ingeschreven, hoop dat iedereen toch enkele weet binnen te brengen zodat we ongeveer het aantal van vorig jaar halen.
|
|
|
Post by armi777 on Jun 1, 2012 9:13:50 GMT 1
ben aan het zoeken man, ma nu ik geen contact meer heb met de reunion... zal is zien of ik ne mail kan sturen
|
|
|
Post by maieu on Jul 4, 2012 15:16:29 GMT 1
Nu het EK gedaan is zouden de nr's 1, 2 en 3 van de Prono zo snel mogelijk hun geld moeten krijgen uiteraard. Zodat ze niet te lang hoeven te wachten, en zo volgende keer misschien terug sneller gaan mee doen.
Probleem is enkel dat ik dit niet kan uitbetalen zolang ik hiervan geen geld op de rekening heb...
De updates op de website waren perfect en ludiek opgesteld. Opvolging hiervan ook perfect! (Chapeau Kurt trouwens!)
Laten we nu de uitbetalingen ook nog vlot verlopen, dan is het een perfecte EK pronostiek geweest!
|
|
|
Post by maieu on Jul 4, 2012 15:17:46 GMT 1
Kort applausje voor de Kurt!
Voor een goed opgestelde, goed opgevolgde en perfect ge-update website tijdens het EK!
*KLAP*
|
|
|
Post by underdog6 on Jul 5, 2012 21:01:14 GMT 1
Heel just! De Kurt heeft da geweldig gedaan! Kurt, ge jij de geldsom zelf overhandigen en dan een foto'ke ervan op de site zetten? Jij verdiend dit om te doen vind ik, als je da wilt tenminste.
|
|