|
Post by underdog6 on Jan 11, 2012 20:45:34 GMT 1
Beste Underdogs, bij deze wil ik vragen of we met zoveel mogelijk kunnen en willen aanwezig zijn op de 1ste quiz van de Titans. Ze waren bij onze quiz aanwezig met 3 teams, waaronder de 2 beste zuipploegen van onze quiz. De gegevens kan je vinden in de onderstaande link. Als je mee wilt doen, laat het dan even aan mij weten via sms of mail, dit zo snel mogelijk, dan kan ik ons inschrijven. Uit deze quiz kunnen we ook leren en bekijken wat we volgend jaar zelf kunnen gebruiken. www.puurs-titans.be/2012/01/quiz-2012-algemene-kennis/
|
|
|
Post by underdog6 on Jan 15, 2012 23:05:50 GMT 1
Hans, ikke, Sam en Nikki willen al gaan, wie wil er nog mee?
|
|
|
Post by maieu on Jan 16, 2012 16:41:33 GMT 1
Ik wil da ook wel doen.. Zal ook is horen bij Sofie of ze goesting heeft.
|
|
|
Post by underdog6 on Jan 30, 2012 18:51:12 GMT 1
Oké mannen, ik heb dus ondertussen 2 ploegjes ingeschreven, het wordt eens stilaan tijd dat we gaan bekijken wie er mee gaat naar de quiz en wie niet, ik heb ondertussen al van Hans gehoord dat hij mee ging en Sam en Nikki waren ook geïnteresseerd en ik de Steven ook, maar ik wil bevestigingen hebben, wie gaat er mee een leuke avond beleven en laten zien hoe "slim" we zijn. ;D
|
|
|
Post by sam on Jan 30, 2012 19:38:02 GMT 1
Ik en Nikki zijn nog altijd kandidaat!
|
|
|
Post by frosty the snowman on Feb 3, 2012 17:30:02 GMT 1
ik ook, smalle
|
|
fattasstomke
kernspeler
Build up your weaknesses until they become your strong points
|
Post by fattasstomke on Feb 10, 2012 20:26:41 GMT 1
Heren, bij deze ga ik jullie allemaal moeten teleurstellen... Onze Jimmy heeft zeker zijn best gedaan om een aantal ploegen bij elkaar te krijgen.
Maar tevergeefs ben ik deze vergeten/te laat ingeschreven. Dus de quiz gaat door maar zonder de underdogs.... jullie zijn wel welkom voor 1 pintje te drinken op mijn kosten. misschien wel meer pintjes. hangt van het aantal volk af... Beste Underdogs, bij deze wil ik vragen of we met zoveel mogelijk kunnen en willen aanwezig zijn op de 1ste quiz van de Titans. Ze waren bij onze quiz aanwezig met 3 teams, waaronder de 2 beste zuipploegen van onze quiz. De gegevens kan je vinden in de onderstaande link. Als je mee wilt doen, laat het dan even aan mij weten via sms of mail, dit zo snel mogelijk, dan kan ik ons inschrijven. Uit deze quiz kunnen we ook leren en bekijken wat we volgend jaar zelf kunnen gebruiken. www.puurs-titans.be/2012/01/quiz-2012-algemene-kennis/
|
|