|
Post by storre on Aug 3, 2011 7:44:35 GMT 1
hoi mannen,
is er al iets geweten over een datum voor de quiz. Mijn agenda begint immers voller en voller te zitten. In oktober zijn zowat alle weekends bezet aan't geraken en heb al 2 dingen in november... Als we willen dat iedereen van de ploeg aanwezig is om te helpen, zullen we snel een datum nodig hebben!! grtz
|
|
|
Post by gadi on Aug 3, 2011 13:43:32 GMT 1
Ik dacht da gij mee in de organisatie zat? Of ben ik verkeerd?
|
|
|
Post by storre on Aug 3, 2011 16:03:00 GMT 1
nope, ik dacht kurt, jimmy en bart? ik ken mezelf, zou alles wel willen doen, maar achtereen heb ik terug 25 à 26 kids en heel wat bijscholingen en vergaderingen en dan wordt het ineens weer allemaal wat veel wat niet wil zeggen dat ik niet wil helpen, he, maar de organisatie laat ik aan mij voorbijgaan
|
|
|
Post by underdog6 on Aug 3, 2011 21:40:41 GMT 1
nope, ik dacht kurt, jimmy en bart? ik ken mezelf, zou alles wel willen doen, maar achtereen heb ik terug 25 à 26 kids en heel wat bijscholingen en vergaderingen en dan wordt het ineens weer allemaal wat veel wat niet wil zeggen dat ik niet wil helpen, he, maar de organisatie laat ik aan mij voorbijgaan Ik ben ook wachtende partij aangezien Kurt ging zoeken naar een zaal of dergelijke
|
|
|
Post by gadi on Aug 16, 2011 13:09:37 GMT 1
De rest van de ploeg en ik kijken met veel belangstelling uit naar een update betreffende deze topic ;D
|
|
|
Post by kirdy on Aug 16, 2011 13:37:53 GMT 1
Er is wat rondvraag gedaan naar zalen om deze quiz in te houden (Eskapade, Jos,...) maar omdat we slechts een feitelijke vereniging zijn, komt dit steeds vrij duur uit. Hans gaat dan ook binnenkort navraag doen op zijn school of het daar mogelijk is. Volgens hem is daar plaats voor 150 man, wat volgens mij voldoende moet zijn...
|
|