|
Post by underdog6 on Oct 5, 2011 20:43:20 GMT 1
Als je de mensen wilt vragen, dan moet je ni te snel wachten. Dus nee, geen tijd om te wachten
|
|
|
Post by underdog6 on Oct 15, 2011 11:10:55 GMT 1
@armi: woensdag na de zaalvoetbal heb je toch die flyer aangekregen. Kan je die aub zo snel mogelijk online gooien, want het word echt wel kort dag.
|
|
|
Post by underdog6 on Oct 16, 2011 17:01:37 GMT 1
Bij deze de flyer van de quiz. Gelieve deze naar zoveel mogelijk mensen door te sturen en ook via Facebook deze op uw prikbord zetten, dan krijgt iedereen deze te zien. ;D
|
|
|
Post by armi777 on Oct 21, 2011 15:59:24 GMT 1
de eerste inschrijvingen zijn binnen!
|
|
|
Post by kirdy on Nov 4, 2011 20:37:31 GMT 1
Hebben er al andere spelers officiele of officieuze inschrijvingen gekregen??
|
|
|
Post by sam on Nov 5, 2011 16:11:21 GMT 1
Ik had nog een ploegske, maar ik had gezegd best contact op te nemen met den bart. Nu wetek ni of hij da gedaan heeft ofni...
Ook heb ik voor den tombola nog 5 paraplu's, en 5 bbq-setjes (van die tangeskes enzo) van den Toyota... Kzal zien dak da volgende keer bij heb.
|
|
|
Post by underdog6 on Nov 6, 2011 12:43:43 GMT 1
Er heeft gisteren een ploeg bij mij ingeschreven, heb dit reeds bevestigd bij Bart en ik heb er ineens een sponser bij. ;D
|
|
|
Post by kirdy on Nov 7, 2011 13:25:04 GMT 1
Jimmy, Hans en ikzelf hebben afgelopen vrijdag nog eens een vergaderingeske gedaan ivm de quiz. Hier een kort verslag:
* Bevestiging van de zaalprijs: € 100
* Hans gaat zsm brouwer contacteren om de bestelling te regelen. De volgende dranken zullen verkocht worden: Jupiler, Kriek, Hoegaarden, Duvel, Westmalle Dubbel, Cola, Cola Light, Water (plat en bruis), Limonade (wit en geel), Ice Tea, Wijn (witte en rode).
* Ipv met jetons of bonnetjes te werken gaan we gebruik maken van drankkaarten van € 10 verdeeld in vakjes van € 0,5.
* Er is beslist geen muziek te spelen om zo de kosten van sabam te vermijden. Muziek en quizen gaat toch niet echt hand in hand.
* We zoeken nog geschikte potten voor de zogenaamde gsm potten. Moest iemand iets hebben dat hiervoor kan dienen, graag laten weten.
* Benodigdheden aanwezig ter plaatse: Tafels, stoelen, installatie, beamer en doek, plakband, balpennen (indien niet gesponsord), kladpapier
* Er moet nu dringend voor vragen gezorgd worden, daarom wordt een aan ALLE spelers gevraagd de komende 2 weken zo veel mogelijk leuke en interessante quizvragen te zoeken/bedenken en deze naar Kurt te sturen (kurt.van.hoeyveld@telenet.be). Deze zullen door de organisatoren op de volgende vergadering overlopen worden en geselecteerd worden voor de quiz. Hoe meer hoe beter!!!
* De volgende vergadering zal doorgaan op 18 november.
* Er is ook nog een taakverdeling besproken ivm voorbereidingen en zoeken naar sponsors. Deze wordt op het forum geplaatst zodra ik van Bart admin functies heb gekregen om dit discreter te kunnen plaatsen. Ook hier zullen nog enkele details verder besproken worden die niet voor het mogelijk mee-quizend publiek bestemd zijn ;-)
|
|
|
Post by armi777 on Nov 7, 2011 21:39:16 GMT 1
Er staan inderdaad al ploegen op de lijst, waaronder die van Jimmy en Sam, maar we zijn nog bijlange niet aan onze 30 teams. Zoek dus allemaal nog wat verder en dan komen we er wel
|
|
|
Post by storre on Nov 18, 2011 16:03:52 GMT 1
waar is het te doen vanaaf? :/
|
|
|
Post by armi777 on Nov 21, 2011 15:42:08 GMT 1
Er hebben zzich ondertussen 15 ploegen ingeschreven, we zitten dus in dde helft. Bij mijn weten is er echter nog maar 1 betaling gebeurt.
Wie nog sponsors moest kennen mag dit altijd doorgeven!
|
|
|
Post by hans on Nov 23, 2011 13:05:17 GMT 1
hoi hoi, heb gisteren m'n 4e ploeg kunnen fiksen, 1 ploeg had betaald, het geld van de andere 3 neem ik mee naar de shot vanavond dat zet de teller op 16, dat is echter nog veel te weinig om er goed aan te verdienen. dus maak nog veel reclame, mobiliseer ouders, broers, zussen, iedereen die nog in schuld staat bij u, iedereen die je emotioneel kan chanteren, het maakt ni uit, maar we moeten ts de 25 à 30 ploegen hebben
|
|
|
Post by kirdy on Nov 23, 2011 16:18:23 GMT 1
De mensen die via mij ploegjes gingen vormen zijn een beetje lui om zich in te schrijven, maar dat komt nog wel in orde hoor...
|
|
|
Post by maieu on Dec 1, 2011 14:07:30 GMT 1
Ik heb vandaag ff op de rekening gezien, en ik zie dat er nog niet veel mensen geld hebben gestort eigenlijk. Ik zal ff opsommen wie hoeveel geld gestort heeft, want ik weet niet alle ploegnamen, aangezien die er niet altijd bijstaan.
- Alexis: 12€ (Cis, Evy, Bib, Mark -> naam volgt nog) - Jimmy en Evy: 42€ (Ploeg Danny + 30€ van sponser) - Martens Koen: 12€ (MRT, ik denk dat dit de ploegnaam is) - Duchateau Erik: 12€ (Amnesia)
Dan heb ik ook nog cash geld gekregen van : - Hans voor 3 ploegen: 36€ - Jimmy voor 2 ploegen: 24€ - Chevie voor 3 ploegen: 36€
Da geeft dus een totaal van 174€; voor 12 ploegen die op voorhand hebben ingeschreven + 1 sponser.
Dus er zouden normaal gezien nog 8 ploegen moeten betalen aan de deur. Hiervoor moeten we genoeg geld voorzien om te kunnen terug geven! Best zoveel mogelijk briefjes van 5€ en 10€ denk ik?
Zou 20 briefjes van 5€ en 7 van 10€ genoeg zijn? (Meer geld staat er niet op de rekening :-) )
Weten de mensen die cash geld gegeven hebben over welke ploegen het gaat? Want dan moeten we daar nog wel een lijst van maken om aan de kassa te leggen...
|
|
|
Post by underdog6 on Dec 1, 2011 17:49:42 GMT 1
Ik heb reeds 6 ploegen ingeschreven: -IVENS 1 (naam ploeg volgt nog) Cash betaald -IVENS 2 (naam ploeg volgt nog) Cash betaald -Droogmans Danny (naam ploeg volgt nog) Overschrijving -AutoBelettering/A12service (naam ploeg volgt nog) "SPONSOR" 30€ Overschrijving -Buren (ploeg naam volgt nog) Nog betalen -Eric, Lizy, Gunther en Ann (naam ploeg volgt nog) Nog betalen
|
|