|
Post by armi777 on Jan 25, 2007 0:49:17 GMT 1
...dit in navolging van andere forums niet kon achterblijven? ...de underdogs hun 8e match op rij de 3 punte pakken ...we nog steeds de te kloppen ploeg zijn ...ik geen saus trugvind hier bij de poepie dus ik nu veilig in bed zal kruipen.
|
|
|
Post by chevy on Jan 25, 2007 21:45:23 GMT 1
...ik na de match bijna een massamoord had gepleegd in den auto van sara ...ze daar toch wel mooi met 4 aan den auto stonden te wachten he freggel?
|
|
|
Post by armi7 on Jan 28, 2007 14:09:31 GMT 1
... dat ik straks een matchke onder tuners ga spelen ... dat dit in mechelen is ... dat ik hard ga afzien ... dat er jeugdproducten van oa Anderlecht tussenzitten ... dat die ook wel degelijk kunnen shotten ... dat ik daar al is mee meegedaan heb ... dat ik ook toen heb afgezien
|
|
|
Post by theacher on Jan 29, 2007 18:23:30 GMT 1
|
|
|
Post by armi7 on Jan 30, 2007 14:27:57 GMT 1
... dat er blijkbaar nog een bedrag open staat op den bond. ... dat ik ni weet welk juist ... dat ik da ni graag heb ... dat ook de uitslagen ni meer worden doorgebeld ... dat ik dat ook ni graag heb ... dat ik het dus in het vervolg zelf zal moeten doen!
|
|
|
Post by chevy on Jan 30, 2007 15:37:30 GMT 1
... we dan moeten uitpluizen hoe dat komt ... dat financien toch beter int oog moeten gehouden worden ... mijn brother voor 150 euro kan sponsoren wat hiermee te doen? ... ik ook wel uitslagen wil doorbellen zenne ... ik nog wa verder ga tellen: inventaris
|
|
|
Post by underdog6 on Jan 30, 2007 22:35:26 GMT 1
... dat da ni zo leuk is da er nog open rekeningen zijn. ... dat we da geld van de kerstmarkt dan goe kunnen gebruiken. ... dat ik den uitslag nooit heb doorgebeld omdat ik de nummer ni heb en de Kurt dat vroeger deed. ... dat ik de papieren wel altijd opstuur.
|
|
|
Post by chevy on Jan 31, 2007 21:06:44 GMT 1
...ik just de jimmy en den evy op 5tv heb gezien. ...dit bij de restyling van den tommy was ...ze weeral aan de champieter zaten ...de jimmy net met het bovenste gedeelte van zijn kop in beeld kon komen. ...ik fier ben op hen ...whiiiiiiiiiiiiii
|
|
|
Post by underdog6 on Feb 2, 2007 23:23:35 GMT 1
... dat toen we thuis kwamen de brandweer voorbijreed ... dit niet zo speciaal is ... dat de Chevy en de Freggel ramptoeristen zijn, want ze gingen die achtervolgen ... dat dat ik 5 minuten nadat ze mij hadden afgezet ik telefoon kreeg ... dat de Chevy da was ... dat ze voor mijn ouders hun huis stonden ... dat de Chevy zei da mijn vader z'n auto in brand stond ... dat ik da ni geloofde ... dat het toch bleek dat mijn vader z'n auto in brand stond ... dat z'n auto schroothoop is nu ... dat hij nu rondrijd in een koekendoos volgens hem ... dat het over een Huyndai Getz gaat.
|
|
|
Post by chevy on Feb 5, 2007 0:01:02 GMT 1
...ik iedereen die zaterdag mee is gegaan wil bedanken ...ik me heel goed geamuseerd heb ...we toch weer een scheve kroeg hebben gevonden ...ik hoop dat ik nog veel mag verjaren ...ik eigenlijk pas woensdag verjaar ...dit opnieuw een reden tot drinken is
|
|
|
Post by maieu on Feb 13, 2007 15:29:00 GMT 1
...ik te weinig scoor naar men goesting ...ik daar gefrustreerd van geraak ...ik denk dat omdat ik gefrustreerd geraak omdak ni scoor, helemaal ni meer scoor ...dit dus eigelijk een visieuse cirkel is ...ik dus niet meer gefrustreerd ga zijn :-)
|
|
|
Post by chevy on Feb 14, 2007 0:04:11 GMT 1
... gij precies jurgen cavens bent haha sorryyy
|
|
|
Post by maieu on Feb 14, 2007 13:31:03 GMT 1
...ik eigenlijk niet weet wie dat is ...ik het precies toch ni zo grappig vind aangezien ge me daarmee uitlacht ...ik nu voort les ga volgen
|
|
|
Post by armi7 on Feb 14, 2007 13:33:43 GMT 1
dat Cavens ne spits is van GBA dat hij erin geslaagd is zijn eerste doelpunt te maken dat dit was tegen Sint Truiden dat dit op speeldag 21 was dat dit op zich wel grappig omdat hem bijna elke match gestart is
|
|
|
Post by theacher on Feb 14, 2007 21:30:19 GMT 1
... dat je beter met een eerste klasse speler wordt vergeleken dan met een tweede klasse speler; ... dit eigenlijk dus een groot compliment is; ... het ook teken is dat je niet enkel voor jezelf in een ploeg staat
|
|